You must login (register) to review.
Reviewer: argona Signed [Report This]
Date: 08/28/2014 5:48 PM Title: Chapter 1

I hope there is more to this series. You have done a great job.

Reviewer: Four-Nostril Signed starstarstar [Report This]
Date: 03/02/2014 12:58 PM Title: Chapter 1

Well, now I MUST read part three. This one made me sad :( which is not something I expect when I go read a Pamdizzle story.



Author's Response:

#angstporn Lol. It's not always rainbows and butterflies in love, you know? Part 3 ties up the loose ends. :) 

Reviewer: missBAMF Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/28/2014 7:20 PM Title: Chapter 1

How awkward must Kirk have been feeling all those years with Spock!!! Loved this!! Loved the pic too! Was definitely careful to read this in solitude :)



Author's Response:

LOL! Glad to hear. <3 I love the idea of there being an elephant in the room...THE WHOLE TIME. lol

Reviewer: oyboh Signed [Report This]
Date: 02/28/2014 4:27 PM Title: Chapter 1

"There is no 2 without 3"...(Italian proverb XD )



Author's Response:

And 3 is now posted! Yay! I hope you like it. <3 

Reviewer: sunshine Signed [Report This]
Date: 10/13/2013 5:54 PM Title: Chapter 1

this was great! i look forward to a part 3



Author's Response:

Awwwweee, thanks! :) <3 

Reviewer: DivaPammy Signed [Report This]
Date: 09/24/2013 1:57 PM Title: Chapter 1

But...what...they... NOOOOOO!!!!

HEY!! You need to finish this! You cannot leave me hanging like this especially with a picture like THAT! (It kind of follows you as you move....)

So you just come right back here and sit down and finish this the way we want.

PLEASE!!!!



Author's Response:

LOL! Sorry about that. There WILL be a part 3, I promise. Soon. :) <3 Thank you for reading. I'm glad you liked. I won't hold off for long, just need to catch up on a few other things first. 

 

Reviewer: VCVZ Signed [Report This]
Date: 09/19/2013 2:08 AM Title: Chapter 1

THAT POSE
THAT FACE
THAT TATTOO
just everything meshes so well
And when Jim chokes up about losing Spock again! It was great.

Author's Response:

Lol. Aweeeee, thank you. :) <3 I'm glad you enjoyed. 

Reviewer: Fugitive Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/15/2013 10:34 AM Title: Chapter 1

You stopped there?  (Faceplants) WHAT biology?  And why hasn't anyone shot or seduced Uhura yet?

 



Author's Response:

LOL! Pon Farr, of course, lol. I imagine Uhura would have to be mentioned in greater breadth in the next part...maybe. 

Reviewer: cowgirl dressage Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/15/2013 12:59 AM Title: Chapter 1

So the first part was porn, very hot porn which leads unerringly to this second story which is so sad and filled with regret.  Very nice and yes you need a 3rd part. Great job.



Author's Response:

Awwweee, thanks. :) <3 And yes, god damn it, there will be a part 3, LOLOLOLOL. No, really, thank you for reading both and leaving me comments. ((hugs))

Reviewer: Hypatia Kosh Signed [Report This]
Date: 09/14/2013 5:53 AM Title: Chapter 1

I hate that you haven't resolved the relationship angst. Nevertheless, this was hot, and the photoshop surprisingly so... I like the tat. It fits.



Author's Response:

Lol. I do apologize for the angst, it is why I left it open for a part 3 which is now pretty much a certainty. I just really wanted to focus on the in the moment sensations and thoughts and moments of unhinged honesty in this one. Glad you like the tat. I liked the based used in this A LOT! Thanks for taking time to read and comment. Much appreciated. :) <3 

Reviewer: Bedwench Signed [Report This]
Date: 09/14/2013 4:58 AM Title: Chapter 1

Ha, I am logged in now so can review. Really enjoyed the tension in this piece, on different levels,  liking the development of the relationship despite Spock being somewhat distracted! Am looking forward to seeing how Jim continues to push and challenge Spock's I preconceptions. I hope you do continue this. 



Author's Response:

Yes, Spock is very out of it in this which is why there isn't much in the way of resolving their relationship lol. Thank you for the kind review. There will likely be a third part, just because now I feel obligated to tie up the loose ends, lol. That, and IvyCross offered to dust off the photoshop and make me a new pic to get with it *happy dance* LOL

Reviewer: T nash-veh Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/14/2013 2:45 AM Title: Chapter 1

Hot, of course.  I need answers.  Why did Spock abandon his research?  Or did he?  Jim needs that meld - they both do.  What will that be like?  Yes - there MUST be a part III.  Please.



Author's Response:

lol. Yes, there's probably going to have to be a part 3. I'm fearing my chentils at this point ;) ahahahahhaahah

Reviewer: CountryDoctor Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/13/2013 11:21 PM Title: Chapter 1

I truly enjoy your Nu!Kirk, Dizzle.  You not only have his voice down, but you have a way of conveying both his insecurities and his strength.  He's very bullheaded because he has to be, but he's still a kid wanting to be loved and admired by those he cared about.  Thank you so much for sharing!



Author's Response:

Awe, thanks. :) I'm glad you like him in this. Your words are very kind and always encouraging. :) <3

Reviewer: Arcadii Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/13/2013 8:25 PM Title: Chapter 1

Gahhhhh!  You did it again! :P



Author's Response:

LOL. Double Jeopardy is against the law. ;) 

Reviewer: Wingstar102 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/13/2013 8:13 PM Title: Chapter 1

Yay!



Author's Response:

:) <3 

Reviewer: Wingstar102 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/13/2013 4:24 PM Title: Chapter 1

Damn it! Such a tiny plot and now I really want to know what happened. Such a tease. But oh so hot and I love it! Will beg and grovel in complete adoration for more!

Love and cherries,

Wingtar

 

 



Author's Response:

Lol. Yes, I didn't mean for that to happen but that's kind of where my fingers were like: AHA--DONE! lololol. There will most likely be another part to this. :) 

Reviewer: Ishtar205 Signed [Report This]
Date: 09/13/2013 4:19 PM Title: Chapter 1

I enjoyed that second part a lot^^

I'll enjoy even much a sequel ;b

Author's Response:

Thank you! :) I'm glad you liked. 

Reviewer: AKO Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/13/2013 3:58 PM Title: Chapter 1

Oh, Lorddddddddddddd!!

We better get RESOLUTION soon!

(pssst, IvyCross...LOVE Spock's jewelry!)

~AKO



Author's Response:

Lol. Awwweeee, there will be one, I'm thinking...though...dunno about *how* soon. We'll see if inspiration strikes again sooner or later. ;) 

Reviewer: ivycross Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 09/13/2013 3:43 PM Title: Chapter 1

OMG, you have no idea how happy this makes me right now! Thank you! *hugs*



Author's Response:

Yay! I'm glad you liked it. I hadn't forgot that there were two images and two parts planned, of course, now I'm thinking there might be room for just one more... :) 

You must login (register) to review.