You must login (register) to review.
Reviewer: missfae Signed [Report This]
Date: 03/18/2013 6:09 PM Title: Chapter 1

I can once again say, "Crack at its finest."  LOL... great job.



Author's Response:

Haha thank you! *bows*

Reviewer: AKO Signed [Report This]
Date: 02/28/2013 4:46 AM Title: Chapter 1

You have GOT to read this book!  Srsly!

http://www.amazon.com/Much-Just-Planet-Star-Trek/dp/0671038591/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1362026760&sr=1-1&keywords=how+much+for+just+the+planet

~AKO

Reviewer: AKO Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/27/2013 7:23 PM Title: Chapter 1

I should NOT have tried to read and eat breakfast at the same time!

Be honest: you are the author of "How Much For Just the Planet," right?

~AKO

*snorting, coughing, wiping off monitor*



Author's Response:

LOL nope, try again!   I promise I have never heard of that.

 

Thanks for the review!  I never really know if people get my sense of humor.  Apparently you did :P  Awesome.  My evil plan to dominate the world via crack fics is complete.

Reviewer: Fugitive Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/27/2013 9:01 AM Title: Chapter 1

LOL I burst out laughing at 'presumably to have hot old people gay sex' and the whole family came into my room demanding an explanation.

Medium-rare crazy perfection LOL

 



Author's Response:

Haha, thanks! :D  What did you tell your fam?

Reviewer: SpirkTrekker42 Signed [Report This]
Date: 02/27/2013 4:18 AM Title: Chapter 1

I'm so glad you liked it.  Thanks for spreading it around :)  I'm glad you weren't deterred with the summary.  Yeah, I thought that Admiral Kirk school Khan would be fun.

Reviewer: spock2U Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/27/2013 2:53 AM Title: Chapter 1

I think that is possibly the greatest thing i have ever read. Bravo!!!!!!

(((((((((((((10 minute standing ovation)))))))))))))



Author's Response:

 LOL thanks, Wow :)  I'm glad you liked it.

Reviewer: Mirrorgirl Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/27/2013 12:39 AM Title: Chapter 1

ROTFLMVAO



Author's Response:

Rolling on the floor laughing my Vulcan ass off?   Hahaha!  Thanks for the review  :)

Reviewer: Pamdizzle Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/26/2013 11:09 PM Title: Chapter 1

Oh my God. I avoided this story like the plague because the summary scared me away. You need to remove this from the crack--remove crack from the summary--and replace it with parady. This was great. Best line ever:

Then he rushed Spock with a surprise ninja attack.

 

BAHAHAHAAH! I love that they're 90+ years old. I mean really, this was so fucking funny. Omg. I'm gonna go spread this around for you...LOL



Author's Response:

Thanks!  My mom totally forgot that Shatner did the kick thing... how do you forget that? LOL that is an icon move!

You must login (register) to review.