You must login (register) to review.
Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 03/03/2012 6:29 PM Title: Homesteading

You know when Trelane was first speaking to Jim and Spock when he had them in the room, it almost seemed as if he was taking revenge on Spock for the other Spock, since Selik pissed him off, but now it seems he was just messing with him but still trying to help him out? I'm srsly wondering what he's up to...

Author's Response:

I'm not sure even Trelane knows. I think he likes meddling for the sake of meddling.

Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 03/03/2012 5:52 PM Title: Running for a Safe Haven

WOOT! again so glad for Selik, you know I think he's the best father figure for Jim, because Jim wanted one so badly...lol This is going to be a marathon reading^^ I'm planning on finishing this story tonight^^ you're the best^^ and I don't feel sorry for Spock at all

Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed [Report This]
Date: 03/03/2012 5:40 PM Title: Never Assume There is No Way Out

YAY!!! FOR SELIK!!!WOOT! poor Jim though, I have no idea how you are going to turn this into a happy ending, ugh Spock....

Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 03/03/2012 5:30 PM Title: Adjustments, an Epiphany, and a Trap

oh Spock SRSLY!!! Well I'm glad Nyota told Jim ^^

Author's Response:

Don't worry. Selik will come to the rescue

Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 03/03/2012 5:11 PM Title: I'm What? You're What? He's What?

again shit...shit..shit...running off to next chapter! Poor Jim! and wow Spock, talk about being douchy..lol

Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 03/03/2012 5:01 PM Title: A Bad Option--or a Worse One

O.O shit shit shit....going to next chapter!

Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 03/03/2012 4:47 PM Title: How Did We get from Here to There?

You're going to see a review for every chapter probably lol...You have me hooked^^

Author's Response:

No problem; I LIKE reviews for eery chapter. I'm a review slut, lol.

Reviewer: Nocturnal Nightengale Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 03/03/2012 4:32 PM Title: Four Years after the Flight

I had so much school work and my regular job I haven't had time to read, So I finally have a break and WOOT!!! So excited to see your work, I'm so behind so I'm gonna go read the rest of this story^^

Reviewer: Romanse Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/26/2012 7:43 PM Title: A Safe Harbor

HIGHLY enjoyable story. The way you were able to make the actions of the character not in the least OCC, the dialogue and interactions (specifically between Jim, Spock and Uhura) so superbly done that I can't imagine how badly all of that could have been written with an author who lacked the maturity and knowledge of human psychology. 

No, I didn't cry in any place because I didn't find it sufficently sad to evoke that kind of response, just very, very interesting and extremely good writing to allow us to feel compassion for Spock, even when his misery was self-caused. I also found it interesting and satisfying that Jim recognized what a huge mistake he would have made in denying Mimi's right to her life.

I hope the person who thought of the prompt got to read and enjoy this story.  He or she is very lucky to have sparked the interest of a writer with the chops to not only take the story on, but write a fantastic, entertaining and thoughtful saga.



Author's Response:

TYVM. You weren't obliged to cry; I just tease several of my regular readers because they're always accusing me of making them cry.

I did want people to feel sorry for SPock, even when he was being an ass--he's basically a good person, or we wouldn't love the character so much. he just made bad choices due to extraordinary circumstances.

Glad you like the fic. :)

Reviewer: UrbanGirlKMS Signed starstarstarstar [Report This]
Date: 02/26/2012 12:21 PM Title: Four Years after the Flight

Love this story. Love all the characters and I enjoy reading Mpreg!Jim. Good Job :-) Happy it all ended well

Reviewer: smokeySpock Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/25/2012 8:20 AM Title: A Safe Harbor

Pack, herd, gaggle, pride?... LMAO!!!

Even though I KNEW Jim was going to live and be okay in the end, you almost had me weeping during your descriptions of the attack, his disappearance and Spock and Mimi's reactions to his "death".  My heart ached for them.

Mimi's idea to take her shoes off to be able to see her footprints to get back was amazing... of course, it IS Mimi, so I am not surprised...  Also loved the doggy door in the wall.

The ending was TOO PERFECT!!!  Trelane's suggestive remarks to Kirk and Spock about Mimi - not only are you The Queen of Cliffhangers, you are also The Queen of Foreshadowing... The End - for now... ROCKS!

I am torn as to whether this is my favorite CMM story, or the challange story Dress Rehearsal which you wrote for me... have a feeling I will never to be able to really decide.

Reviewer: oyboh Signed [Report This]
Date: 02/25/2012 5:11 AM Title: A Safe Harbor

Best cliffhanger ever!!

And, I repeat, one of your best stories!

Thamk you!

Reviewer: Damej Signed [Report This]
Date: 02/25/2012 3:15 AM Title: A Safe Harbor

Trelaine MUST DIE!
Loved this whole thing.
Thank you so much for a gripping read, regularly updated.
Damej

Reviewer: Greywolf the Wanderer Signed starstarstarstar [Report This]
Date: 02/25/2012 2:35 AM Title: Four Years after the Flight

hmm, very interesting!  good, good, onward!  and yeah, Trelane does seem like at least some of his intentions are good, so I dunno, maybe Jim's gonna need some of that knowledge...  anyhow, 'twas a fun ride once I got over the way Spock acted at first -- and he could have done that...

yup, innersting, wery wery innersting!

Reviewer: sierra scarlet Signed [Report This]
Date: 02/25/2012 1:13 AM Title: Four Years after the Flight

Heh, take your time - I know it'll be great.

Reviewer: veralidaine Signed [Report This]
Date: 02/24/2012 7:14 PM Title: A Safe Harbor

Oh my goodness! That is so freaky!  I wonder what Trelane wants Mimi for

Reviewer: Kiwigirl Signed [Report This]
Date: 02/24/2012 5:59 PM Title: A Safe Harbor

I hope in the sequel Trelane gets whats coming to him. If he even tries anything there wont be anywhere safe for him to hide. He has the cheek to expect Jim to thank him for rescuing him from the borg. He knew where Jim was all that time, he should have rescued him at the beginning. Is there no one he's answerable to. Poor Jim and Spock. So Trelane created Mimi, maybe Mimi is the one who can destroy the self centered pig. Thank you so much for the great story. I cant wait to read the sequel to see what you have planned.

Reviewer: Mairin Signed [Report This]
Date: 02/24/2012 5:19 PM Title: Four Years after the Flight

Oh yes you do too, I completely forgot about Finding Thyla and Interstellar Man of Mystery, nowthat you've reminded us.....................?



Author's Response:

Finding T''hy'la will probably be finished next week; that's the goal, anyway.

Reviewer: ster julie Signed [Report This]
Date: 02/24/2012 4:47 PM Title: A Safe Harbor

AAARRRGGGHHHH!!! Not fair to end this wonderful tale with a cliffie!! Oh, well. To misquote Scarlet O'Hara: Tomorrow IS another story.

Author's Response:

Hey, if JK Rowlings can do it......

Reviewer: Kyuubi no Kitsune Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 02/24/2012 4:35 PM Title: A Safe Harbor

Selik is right many troubling questions remain, but James is safe with his family once again. The breach is healed and another story is in the offing. Life is good and so was this story. :)

You must login (register) to review.